Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

"Περπατούσε πάνω από τις κορυφές των δέντρων ..."


ΤΟ ΣΆΒΒΑΤΟ ΜΟΥ... ακόμα και την Τετάρτη...



Ένας άντρας ήταν ερωτευμένος με μια γυναίκα. Απλό. Έζησε μακριά από τη γυναίκα, πίσω από το ποτάμι, πίσω από τα βουνά και πίσω από την ομίχλη. Την γνώρησε μόνο από μια φωτογραφία. Απλό.



Να περπατάει στο νερό δεν μπορούσε, ήταν ανθρώπινος.

Οι πέτρες πονούσαν τα πόδια του, ήταν ανθρώπινος.

Να περπατάει στα σύννεφα δεν μπορούσε, ήταν ανθρώπινος.



Μια μέρα βρήκε ότι τα φύλλα των δέντρων δεν πονούσανε στα πόδια του και φύτεψε έναν σπόρο.  Και το δέντρο μεγάλωσε, ανέβηκε πάνω του και έρηξε άλλο σπόρο και το δέντρο μεγάλωσε... Και άλλο ένα, και άλλο ένα... Έτσι ώστε κατάφερε μία διαδρομή δεντρών από το σπίτι του στο σπίτι της αγαπημένης του. Είχε τελειώσει. Αλλά ηταν πολύ αργά.




Ηθικό δίδαγμα: Μερικές φορές πρέπει να πάρουμε τη σωστή πορεία αν και δεν είναι την ευκολότερη ή περισσότερες ανταμοιβές προσφέρεται.








ΆΛΛΑ ΦΎΛΛΑ ΕΚΕΊ... 


BLUEPRINTS... εαν μπορεί... και μπορούσε...


COULA

SKEPSEIS

KARIATIDA

14 σχόλια:

  1. πολύ πολύ όμορφο, θα προσπαθήσω κι εγώ μέχρι το Σάββατο για κάτι... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εαν μπορείς εγώ θα είμαστε! Καφεδάκι με παγάκια, φίλε μου!
      Πολύ ζέστι και εδώ...

      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. θα συμμετέχω κι εγω...

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://coulakaicoula.blogspot.gr/2012/06/blog-post_28.html

    Εγραψα μαζεμενα τα 3 τελευταια! Εχω εξεταστικη στο Πανεπιστημιο και δε μπορουσα να ειμαι συνεπης. Ομως σιγα σιγα επανερχομαι!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχομαι αμέσος να σε διαβάζω!!!

      Φιλάκια πολλά, καφεδάκι και ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. http://kianotipies.blogspot.gr/2012/06/blog-post_28.html τελικά κι εγώ από Πέμπτη το έκανα το Σαββατιάτικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μου αρέσει, λίγο και πολύ παράνομος... χεχεχεχε

      Un beso y muchas gracias, amigo.

      Διαγραφή
  5. Βερονικούλα μου λατρεμένη σου στέλνω πολλά φιλιά σε όλους σας μοιρασμένα!

    Ηρθα για καφέ διπλό από τα χεράκια σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη! γειά σου!
      Φιλάκια και ευχαριστώ από την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  6. kariatida62
    Σ'ευχαριστούμε για τις εμπνεύσεις...Αγαπημένη των Ελλήνων Μπλόγκερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ιστορία σου υπέροχη! Φιλάκια πολλά-πολλά...
    Σ'ευχαριστούμε γι'όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, σου άρεσε; Μακάρι μπορούσα να γράψω καλύτερα στα ελληνικά...

      Φιλάκια, φιλεναδα μου.

      Διαγραφή
    2. Βεβαίως και μου άρεσε! Μακάρι και Ελληνες να μπορούσαν να γράφουν όσα Ελληνικά ξέρεις εσύ!
      ========
      Την δική μου την ιστορία δεν την διαβασες?
      Σου έχω βάλει το URL μου στο πρώτο σχόλιο.

      Διαγραφή
  8. Kαλημέρα αγαπητή μου φίλη, οι όμορφες μικρές ιστορίες σου, θέλγουν!
    Εύχομαι να λείπεις για διακοπές! Ένα όμορφο δροσερό καλοκαίρι σε όλους σας!
    Με αγάπη!
    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή