Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Λογοτεχνικό: Σελίδα 31...



"Να χτενίζεσαι" μου είπε λοιπόν η γιαγά μου, "γιατί θα έχεις την τύχη της Μελπός ποθ έγινε δένδρο". "Δένδρο;" ψιθύρισα απορημένη. "Ναι, δένδρο", απανέλαβε απτόητη και προθυμοποιήθηκε να μου πεί την ιστορία. Η Μελπώ ήταν ένα κοριτσάκι με πυκνά μαλλιά σαν τα δικά μου, δεν τα χτένιζε όμως και αυτά φούντωσαν ξαφνικά, ρίζωσαν στη γή, ενώ τα χέρια της Μελπώς μετατράπηκαν σε καδιά και η ίδια πιά δεν μπορούσε ούτε να τρέξει, ούτε να παίξει, φυλακισμένη στο έδαφος.

Από το παραμύθι και μετά η σχέση μου με το δένδρο έγινε στενότερη. Το φοβόμουν και το αξευνέμιζα, ώστε να μη δενδροποιηθώ και εγώ ή το φιλούσα και το αγκάλιαζα τρυφερά για να το προστατεύψω.

Ελένης Λαδιά Τα άλση της Περσεφόνης


Και άλες σελίδες 31... εδώ 


ΣΥΝΕΧΕΙΣΟΥΜΕ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΟΥ BLUEPRINTS (στην μικρή εικόνα θα κάνετε κλικ) ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΑΣ, ΓΡΑΨΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ 31 ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΆΖΕΤΕ  Ή ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΑΝΆΡΤΗΣΗ στο blog σας...





Φιλιά και καφεδάκι...



17 σχόλια:

  1. Ενδιαφερον ιστορια .. :)
    Καλη εβδομαδα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα και για σένα, απο που έρχεται το όμονά σου; Πολύ όμορφο!

      Διαγραφή
    2. Το ονομα μου ειναι Μαρια .. Το Fe ειναι απλα το αρχικο του επιθετου μου. Για ευνοητους λογους εχω βαλει μονο τα 2 πρωτα γραμματα :)

      Διαγραφή
  2. Καλημερα Βερονικάκι! Θα το κάνω και γω αυτό συντομα.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου βραδάκι, φιλενάδα. Κρύοοοο.... ΜΠρρρρρ.

      Φιλιά και σοκολάτα!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Γειά σου! Και καλή εβδομάδα για σένα, πολλά φιλιά και το καφεδάκι μας παρέα.

      Διαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή, φιλιά και καφεδάκι κι από εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα, νομίζω ότι περίμενα το Λογοτεχνικό μας και έψαχνα το βιβλίο μου αμέσως!!! :))

      Φιλιά, αγαπημένε μου.

      Διαγραφή
  5. Θα ξαναέρθω για αυτό!Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά το Λογοτεχνικό Σάβαττο έχει χρόνια! Σε περιμένουμε με πολύ αγάπη.

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ καλή ιδέα!!
    Μου αρέσει πολύ, θα περάσω από τον BLUEPRINTS!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά. χαρά μας που σου άρεσε την ιδέα!! Σου ετοιμάζω αμέσως το καφεδάκι σου!

      Καλή εβδομάδα, φιλάκια, καφεδάκι και ευχαριστώ που ήρθες!

      Διαγραφή
  7. όλη τη σελίδα 31; είναι πολύ ρε φιλενάς..

    προτιμώ το άλλο με τον τίτλο που γράφεις ότι θες!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο το κομάτι που σ'αρέσει, οχι όλη την σελίδα!!!

      Φιλάκια πολλά και το καφεδάκι μαζί πότε θα γίνει, φιλενάδα;;; Ισπανια σε περιμένει!

      Διαγραφή
  8. Οπου δώ καφεδάκι τρέχω..Βερόνικα μου..χι.χι. ωραία ιδέα.. να είσαι κλά και να έχεις μια ομορφη εβδομαδα... φιλάκιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου ήρθε το αρωματικό καφεδάκι, εεε;;; χαχαχαχα!!!

      Φιλιά, αγαπημένη μου!!!!

      Διαγραφή